Strony

środa, 7 sierpnia 2013

Jestem z Wami!




Zdarzają się w życiu takie momenty, które przewracają dotychczas uporządkowany świat do góry nogami. Tak było i ze mną, co dało się zauważyć moją paromiesięczna nieobecnością na blogu. Ale nadszedł czas na wielki powrót i chociaż w listopadzie powiększy mi się moja kochana rodzina, to mam jednak nadzieje, że znajdę czas, aby od czasu do czasu wrzucić jakąś ciekawą recenzję.

Warszawa skąpana jest w słońcu, lato i wakacje w pełni. Chce się żyć!!! Każdy z Was planuje wakacje, wycieczki w góry czy nad morze, poleżeć na plaży lub pochodzić, pozwiedzać. Jest to też idealny moment na dobrą lekturę. Bierzcie więc książkę do ręki, idźcie do parku, na plażę i dajcie się uwieść bohaterom i autorom na przykład Harlanowi Coben’owi bądź duetowi P.J. Tracy.

Najnowsze recenzje dotyczą właśnie tych dwóch autorów. Książka „W głębi lasu” Harlana Cobena zabierze Was do lasu, gdzie grupka znajomych wymyka się w nocy z obozu. Nikt jednak nie przypuszcza, że niewinna zabawa zamieni się w koszmar, który latami będzie się ciągnął. Natomiast, świetny duet P.J. Tracy („Wspólnicy”) wciągnie nas z kolei w świat wirtualnej gry, gdzie granica między rzeczywistością a iluzją, wykreowaną przez grupę przyjaciół, zdaje się niebezpiecznie zacierać, doprowadzając do szeregu niewytłumaczalnych morderstw.

Zachęcam do lektury recenzji, a później samej książki ! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz