Strony

piątek, 25 lipca 2014

Ahhh cóż to była za CieKawa wyprawa


CieKawa Cafe (zdj. z ciekawacafe.pl)
Jako, że jestem szczęśliwą posiadaczką małego urwisa, wybieram takie knajpki, gdzie znajdę nie tylko coś dla siebie, ale też właśnie dla mojego szkraba. Ostatnio odkryłam fantastyczną, małą i kameralną klubokawiarnię na Bemowie niedaleko mojego domu. Ku mojemu wielkiemu zadowoleniu okazało się, że ta mała restauracyjka jest świetnym miejscem, gdzie ja mogę zjeść coś pysznego, a mój syn może się pobawić. CieKawa Café, bo o niej tutaj mowa, znajduje się na ulicy Powstańców Śląskich niedaleko ratusza Bemowo. 


CieKawa proponuje menu, które jest idealne dla matki „odchudzającej się” (patrz jaJ ), której zostało jeszcze trochę kilogramów do spalenia po ciążowej przygodzie. Znajdziemy tutaj lekkie sałatki z grillowanym kurczakiem czy z łososiem (cena około 25 zł), albo w wersji całkowicie wegetariańskiej z sałatą z dodatkiem gruszki, serem pleśniowym, żurawiną i sosem malinowym. Oprócz sałatek, można również delektować się kanapkami na ciepło (14 zł), makaronami (od 15 zł), tostami (od 6 zł), a także naleśnikami na słodko i na słono (za jedyne 8 zł). Uwagę przykuwają również śniadania tak popularne ostatnio w Warszawie.

Do picia mamy do wyboru cały wachlarz różności od kaw po herbaty, frappe, koktajle, smoothies, soki wyciskane ze świeżych owoców, a nawet coś z procentami, jak na przykład przepyszny cydr. Wszystko to w bardzo rozsądnych, ale jednak warszawskich cenachJ.

W menu wypisanym na tablicy z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie, jak nie na słodko, to na słono, jak nie na zimno, to na ciepło. Konsumować można albo w knajpce w środku, gdzie zasiadamy na wygodnych ławkach obłożonych poduszkami, ale w wersji letniej, na leżakach na zewnątrz (dla „dzieciatych” polecam zabrać ze sobą kocyk, aby i te nasze małe szkraby miały gdzie brykać). Dla dzieci udostępniona jest sala zabaw z mnóstwem zabawek, gdzie maluchy mogą się zająć sobą, podczas gdy my możemy delektować się chociażby pyszną lemoniadą.

Nie sposób nie wspomnieć, że klubokawiarnia oferuje zajęcia fitness dla mam z dziećmi oraz zajęcia muzyczne dla maluchów od 1 roku. Nie miałam jeszcze okazji wypróbować te zajęcia, ale jak tylko wrócę z urlopu, mam zamiar wybrać się na trening z moim maluchem, a za jakieś 3 miesiące z pewnością zaatakujemy zajęcia muzyczneJ Dam Wam znać, jakie będą nasze wrażenia.

Zapraszam do odwiedzenia strony CieKawej Café:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz